piątek, 28 lutego 2014

Jeszcze jeden niekomplet

 
            Na początku była włóczka . Semilla Fino.Cudne moteczki w cudnym żółtozielonym kolorze (jak kupka niemowlaka)Nic nie poradzę,ten kolor mnie zachwyca!Leżały sobie owe moteczki ,leżały.....a ja nie miałam pomysłu na nie.
Potem zobaczyłam SZAL.I to była miłość od pierwszego wejrzenia.Przynajmniej raz dziennie oglądałam go i zastanawiałam się nad kupnem wzoru.Trochę to trwało,to oglądanie i zastanawianie się,a to nie wiedziałam jakiej włóczki użyć do projektu,a to ....już nawet sama nie wiem co mnie blokowało.Aż nagle olśnienie-mam przecież idealną do tego szala wełnę!!!Nabyłam czym prędzej wzór .I  zrobiłam.Uwielbiam go,nawet pomimo tego że mnóstwo sierści zostawia na moim czarnym płaszczyku!!!





   Wełenki trochę zostało i wymyśliłam,że dorobię mitenki do niekompletu .Wybrałam TAKIE.Też się w nich zakochałam:)))





I jeszcze razem-

32 komentarze:

  1. Ja tez bardzo lubię ten kolor:)) piękny komplet ci wyszedł:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny komplet :-) Ale i tak najbardziej podoba mi się jego kolor - doskonały! Zakochałam się w nim...
    Wzór chusty wspaniały - uwielbiam takie proste i efektowne wzory :-) Mitenki rewelacyjne.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)))Ja też się zakochałam w tym kolorze!Pozdrawiam ciepło:)))

      Usuń
  3. Energetyczny - idealny na tę szaroburą, ale już kuszącą zapachami i nieśmiałymi promykami słonka, porę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście pięknie się komponuje z szarością i cudnie ją ożywia:)))Buziaki:)))

      Usuń
  4. Fantastyczny komplet! Prostota wzoru to siła tej chusty. Kolor jest świetny (mimo Twoich skojarzeń ;)) na pewno doda energii, której potrzeba u schyłku zimy! Słoneczko, taka chusta i ruszamy na podbój świata!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!Kolor jest świetny,a skojarzenia to ja zawsze mam ciekawe:)))Pozdroofka:)))

      Usuń
  5. zachwyciłas mnie tym kompletem..... po prostu cudo, kolor taki wiosenny,
    serdeczności

    http://leptir-visanna6.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

      Usuń
  6. Śliczny, energetyczny komplecik :) Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. W takim komplecie trudno być niezauważonym, śliczny. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Komplet śliczny! Co prawda nie w moim kolorze, ale za to pięknie pasuje do granatu, który bardzo lubię :)). Te mitenki też mam w planach, na razie jednak czekają na natchnienie :).
    Nowa szata bloga też mi się podoba :). Buziaki :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny komplet i w pięknym kolorze:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Radosny komplecik. Chusta jest bardzo ciekawa a miteńki śliczne. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fantastyczny komplet -niekomplet i ten piękny odcień żółci :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne słoneczne dzieło stworzyłaś ,w mitenkach tez się podkochuję , chylę czoła .

    OdpowiedzUsuń
  13. Patrze i patrzę i dochodzę do wniosku, że to jest ładny kolor! Sama bym się bała włożyć (ja cóś trochę zielonkawa na pisku jestem), ale na tych zdjęciach świetnie wygląda. Że Ci się wzory podobały, nic a nic mnie nie dziwi. Komu by się nie podobały?

    OdpowiedzUsuń
  14. Skojarzenie z kupką niemowlęcia jak najbardziej na miejscu:) piękny komplet wyszedł, akurat na zaklinanie wiosny, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie dość, że pięknie to na dodatek tak wiosennie:))) Bardzo mi się podoba.
    Serdeczności posyłam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Komplet jest piekny, a kolor dobrany idealnie, taki mocno wiosenny :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Super nie komplet!!! :) Kolorek taki bardzo lubię!!! A mitenki z tym wrabianym wzorem rewelacyjne!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bajeczny komplet, albo jak piszesz niekomplet! pozazdrościć tylko.

    OdpowiedzUsuń
  19. O! Jaki fajny telefon na zdjęciu 6 i 7 ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale super komplecik! Piękne kontrasty! Nie dziwię się, że szal Ci się tak spodobał! Nigdy go wcześniej nie widziałam, tym większe moje zainteresowanie! A mitenki są dobrze opisane? Zastanawiam się, czy można brać je pod uwagę, jak zacznę uczyć się wzorów wrabianych...

    OdpowiedzUsuń
  21. Lucynko! To ja raz jeszcze, ale tym razem z życzeniami świątecznymi, które mam nadzieję, że do Ciebie dotrą:) Wszystkiego co najlepsze na Święta! Słońca, ciepła i chwilki na dzierganie ;) Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  22. Jest przepiekny, to moj ulubiony kolor, a mitenki slow brak - piekny wzor a wykonanie godne mistrza, gratulue tej pracy, pozdrawiam cieplo

    OdpowiedzUsuń
  23. I proszę jakie cuda wydziergałaś, super !

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo podoba mi sie Twoje wykonanie i kolor ,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Siemka, to ja Klara, muszę przyznać, iż niezwykle interesująco opisujesz swojego bloga, nadzwyczaj życzliwie na niego wejdę napewno kiedyś, pozdrawiam Ciebie, całusy !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz:)))